.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز رشت مطرح شد ؛
دکتر ابراهیم زاده : نظم و انضباط اداری سرلوحه کار در یک سازمان است
شمال نیوز : مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، با یادآوری مقدس شمردن کار در آموزه های دینی اظهار داشت : هدف این دیدارها بررسی مشکلات بوده و اینکه کار و آموزش و امکانات و ابزار کار را برای تحقق اهداف سازمان با فرهنگ و محیط کار وقف دهیم و هیچگاه فراموش نکنیم که در آموزه های دینی از کار به عنوان یک امر مقدس یاد شده است .
دکتر ابراهیم زاده : نظم و انضباط اداری سرلوحه کار در یک سازمان است

شمال نیوز : مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز،  از تاسیسات تقویت فشار گاز رشت بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، دکتر ابراهیم زاده مدیر منطقه 9 صبح امروز ضمن بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز رشت در دیداری صمیمی با کارکنان این مجموعه بر لزوم انظباط اداری و سلامت محیط کاری تاکید کرد .


مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، در این نشست ، همکاران منطقه را پرتلاش و صادق خواند و گفت : خوشبختانه روح همکاری و خدمات رسانی موفق و مطلوب در مجموعه اداری و فنی منطقه حاکم است و این موفقیت ، قطعا بدون تلاش و کار صادقانه همه همکاران میسر نبود .

دکتر ابراهیم زاده ، از تلاش شبانه روزی همکاران  تقدیر و تشکر کرد و افزود : همه تلاش و هدف نهایی ما بر توانمندسازی ،تحقق و تحقیق سازمانی و دست یابی به راهکارهایی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی استوار است که سلسله دیدارها با همکاران در سراسر منطقه  و شنیدن نظرات و پیشنهادها و بازدیدهای میدانی بصورت منظم برای رسیدن به همین اهداف نهایی صورت می گیرد .

وی با یادآوری مقدس شمردن کار در آموزه های دینی اظهار داشت : هدف این دیدارها بررسی مشکلات بوده و اینکه کار و آموزش و امکانات و ابزار کار را برای تحقق اهداف سازمان با فرهنگ و محیط کار وقف دهیم و هیچگاه فراموش نکنیم که در آموزه های دینی از کار به عنوان یک امر مقدس یاد شده است .


مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز،  به نظم و انضباط اداری به عنوان یکی از ارکان پیشبرد مطلوب یاد کرد و گفت : در سازمان همه برابرند و باید فرهنگ ، تعامل و عدالت را سرلوحه خود قرار داد و براساس مقررات سازمان اگر کارمندی در کار کوتاهی کرده باشد خیانت به سازمان کرده و از لحاظ شرعی و سازمانی مسئول است من نیز هیچگاه بر سر منافع مردم و امور سازمان کوتاه نخواهم آمد و همه باید بدانیم نظم و انضباط اداری سرلوحه کار در یک سازمان است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمع کثیری ازنخبگان 28 دي 1393
ان شاالله شمارادرکسوت نمایندگی مجلس دهم شاهدباشیم به امیدرسیدن آن روز
پلنگ مازندران 28 دي 1393
سلام . یه زره هم گاز استان فرمایشات شمارا انجام بدهد ما که از مدیران گاز استانی خسته شدیم
شیر سوادکوهی 28 دي 1393
ما برای حمایت اماده ایم شما به گردن ما سوادکوهی ها حق زیادی دارین چون ما شیر سوادکوه هستیم و حرف ما حرف .........................
مهدی 29 دي 1393
درود بر مرد سازندگی و توسعه در استان

گاز استان تو را میخواند...
شیرگاهی 29 دي 1393
دکتر ابراهیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم زاده دوست داریم.
نا شناس 29 دي 1393
جناب آقای دکتر ابراهیم زاده مردم قائمشهر بیصبرانه منتظر ورود شما در صحنه انتخابات و انشاالله به یاری خداوند و حمایت خانواده های معزز ایثارگران ، جانبازان و شهدا و حمایت ویژه حضرت آیت اله طبرسی و حضرت آیت اله معلمی در ناکام ماندن تلاش برخی آقایون در جهت تخریب حضرتعالی در تایید صلاحیت شما خواهیم بود و یقینا این بار تیر این بدخواهان نظام که حذف مدیران ارزشی مثل شما را افتخار و مایه فخر خود قلمداد می کنند به سنگ خواهد خورد.
جاده نظامی 30 دي 1393
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
از تهران 30 دي 1393
دکتر ابراهیم زاده باسلام وعرض خسته نباشید به کلیه دست اندر کاران مجموعه منطقه 9 گاز کشور،جناب آقای دکتر انشاالله توان ومدیریت جهادی شما را در سطح ملی ببینیم تا همه ایرانیان ازآن بهره ببرند،سربلند وپیروز باشید.
چمازکتی 30 دي 1393
خدایابشود آنچه تومی خواهی.
ع.قاسمی کارمند بانک 30 دي 1393
انشاءاله ایشان در آینده نزدیک جانشین آقای عرب مقصودی مدیر کل اداره گاز استان خواهند شد تا شاهد کارهای عقب افتاده و گاز کشی از شاهرود به مازندران جهت تقویت در فصل سرما باشیم .در دوره مدیریت شاهد شکو فایی و کاهش مشکلات گاز و افزایش گاز رسانی مناطق استان بددیم خدا خیرش دهد .
مازندرانی 30 دي 1393
امیرکبیر گاز ایران و مازندران خسته نباشی ،درپناه خداوند منان سلامت باشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.